СПОСОБИ ТА ПРОЦЕДУРА ДОСУДОВОГО ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо мають вирішуватися шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.
Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування цих Правил та правовідносин на ринку природного газу.
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів має звернутись до постачальника зі скаргою (у довільній формі) щодо усунення постачальником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача. Звернення/скарга/претензія подаються в письмовій формі, за підписом уповноваженої особи споживача або у вигляді скан-копії на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або поштовим відправленням/нарочно за місцезнаходженням постачальника.
Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити споживачів про результати їх розгляду.
У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:
Відповідальна особа (в тому числі щодо прийняття скарг, звернень, пропозицій):
Заступник голови правління з комерційних питань: Богдан Худецький.
Україна, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Бориславська, будинок 29, офіс № 2 по буднях з 08:30 до 17:30 (обідня перерва з 12:30 до 13:30)
Телефон: +380671030240
Режим роботи: Понеділок – п’ятниця, з 08:30 до 17:30; Обідня перерва: з 12:30 до 13:30
Відповідальна особа за розгляд скарг, звернень, претензій споживачів:
Голова правління ПрАТ
«ГАЗІНВЕСТ» Ігор Вінтонюк (+380671030240)